Campania, care va fi prezenta in peste 20 de tari, este cel mai recent anunt ce face parte din strategia in valoare de 100 milioane dolari pe care Yahoo a lansat-o in septembrie pentru a face fata rivalilor precum Google.

Beckham, care initial va lucra cu Yahoo pana in septembrie, va aparea in importante campanii publicitare, sportivul aflandu-se in Africa de Sud, desi nu va juca pentru echipa nationala a Angliei.

De asemenea, Beckham va furniza continut exclusiv pentru Yahoo in timpul Cupei Mondiale. Yahoo a anuntat ca intreg continutul a fost dezvoltat inaintea turneului final si ca nimic nu va fi transmis in direct.

Yahoo va avea un canal online David Beckham, unde fotbalistul va impartasi experientele acumulate la cele trei cupe mondiale.

Dupa ce Cupa Mondiala va incepe furnizarea de continut dezvoltat, care va include un clip saptamanal si un numar de sesiuni de convorbiri cu utilizatori ai serviciilor Yahoo Messenger si Yahoo Answers.

“Yahoo are o relatie cu adevarat personala cu utilizatorii sai si este liderul online in continutul sportiv din intreaga lume. Yahoo face posibila interactiunea directa cu fanii fotbalului”, a declarat Beckham.

Tot in aceasta saptamana, Yahoo a anuntat un program important de integrare a retelelor sociale cu Facebook.