Rolul boardului va fi de dezvoltare a grupului prin diversificarea serviciilor existente prin achizitii, parteneriate, cat si prin infiintarea de la zero a unor noi companii. Fiecare membru al board-ului va avea cateva domenii de implicare prioritare, si anume: Corina Grigoriu va analiza eficienta operationala (analiza bugetelor, folosirea resurselor, urmarirea investitiilor), Florina Varzariu va superviza politica financiara, Vlad Grigoriu se va ocupa de dezvoltarea profesionala, diversificarea portofoliului de servicii si a bazei de clienti, iar Dragos Grigoriu va coordona activitatea boardului.

“Tempo este un loc unde am reusit sa inspiram si sa sustinem oamenii in dezvoltarea lor profesionala si personala astfel incat sa-i putem motiva promovandu-i in pozitii cu responsabilitate executiva. Aceasta noua structura aduce o largire si diversificare a bazei decizionale, pregatind dezvoltarea grupului Tempo, prin adaugarea in beneficiul clientilor a mai multor servicii cu aceeasi trasatura de antreprenoriat si creativitate care ne caracterizeaza”, a spus Dragos Grigoriu, fondatorul si presedintele board-ului Tempo Creative Group.

Noua structura de management executiv devine operationala de astazi si consolideaza o echipa de 150 de specialisti care lucreaza in momentul de fata pentru un numar de peste 90 de branduri locale si globale.

Informatia a fost publicata in premiera in aceasta dimineata de Cristi Manafu si Marius Pahomi, pe blogurile acestora.