Timisoreana – “Povestea merge mai departe” a fost una din cele patru campanii premiate cu Gold si nominalizate pentru Grand Effie, luand premiul cel mare la categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines. Celelalte campanii premiate cu Gold au fost Napolact – “Reason to Rest” (Propaganda), Herbal Essences – “House of Fun” (Leo Burnett & Target) si BRD – Groupe Société Générale – “Great People Behind Great People” (Propaganda).

Agentia Graffiti BBDO a obtinut cele mai multe premii din competitie, trei trofee Bronze si unul Silver, pentru campaniile Dacia – “Unbeatable Price” (categoria Durables), Sadu – “Country Food” (Food Products I), Romtelecom Dolce – “Share Dolce” (Media & Entertainment), premiate cu Bronze, si React – “A Chance for Life” (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns), care a castigat Silver.

Propaganda a castigat trei trofee Gold pentru campanile Napolact – “Reason to Rest” (Food Products I), Napolact - “As it Used to Be” (Sustained Success) si BRD – Groupe Société Générale – “Great People Behind Great People”(Corporate Reputation, Image & Identity).

Agentiile Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising au castigat fiecare cate doua trofee. Astfel, Leo Burnett a plecat acasa cu un Gold pentru campania Herbal Essences – “House of Fun” (categoria Non Food Products) si un Silver pentru Petrom – “Common Sense and Responsibility” (Corporate Reputation, Image & Identity).

McCann Erickson a castigat un Bronze pentru Maggi – “The Taste of Great Memories”, la categoria Food Products I, si un Bronze pentru Sustained Succes cu acelasi Maggi pentru campania “Cooking With All Your Heart”.

Next Advertising a obtinut Silver pentru campania “6 Horses”, Banca Transilvania, la categoria Financial Services, si un Bronze impreuna cu agentia CAP pentru Campania Murfatlar – “1 Million RON Bottle”, la categoria Alcoholic Beverages: Beers and Wines.

Castigatoarea Grand Effie de anul trecut, Papaya Advertising, a obtinut doua premii Silver, pentru campania Savana Teflon – “Aspargilius - Bathroom and Kitchen” (Non Food Products) si CEC Bank – “Meeting Your Interest” (Financial Services).

Agentiile CAP, Headvertising si Odyssey au castigat cate un trofeu la gala de seara trecuta: CAP impreuna cu Next Advertising pentru Campania Murfatlar; Headvertising un Bronze la categoria Financial Services pentru Campania UniCredit Tiriac Bank – “Bumper Cars Reloaded”; iar Odyssey a obtinut un Bronze cu Fundatia Dinu Patriciu – “Cherish Knowledge” (Non-profit Pro Bono/Public Service Social Campaigns).

Per total, din 48 de campanii inscrise la Effie 2010 s-au acordat 19 premii, mai putine decat in anii anteriori (in 2008, cand Timisoreana si GMP au castigat Grand Effie se acordasera 41 de premii din 90 de campanii inscrise). “Am fost impresionat de angajamentul agentiilor de publicitate locale si al comunitatii de marketing. Faptul ca peste 70 de seniori din partea clientilor si oameni din agentiile de publicitate si research si-au dedicat timpul pentru a juriza e o dovada reala a angajamentului acestora vizavi de eficienta in comunicare. Lucrarile castigatoare dezvaluie o gandire de marketing inteligenta si sunt o dovada puternica a succesului. Intr-un climat economic dificil e deosebit de important ca focusul sa fie asupra mecanismelor care functioneaza cu adevarat”, a declarat James Miller, predintele juriului Effie 2010.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.