Studiul ii imparte pe consumatorii de online in trei generatii: adolescentii de 14-18 ani (generatia 2.0), tinerii de 19-24 de ani (generatia 1.0) si adultii de 35-44 de ani (generatia X). Studiul a fost realizat pe baza unor forumuri de discutii online si a unor focus grupuri, tot pe Internet.
Ca si caracteristici generale, generatia X a trait in comunism, iar valorile dupa care se ghideaza sunt familia si cariera.

Generatia 1.0 s-a nascut intre anii 1980-1990. Sunt tineri curiosi, informati si preocupati de cariera. Familia si prietenii ocupa locuri importante in vietile lor, sunt obisnuiti sa comunice si au acces la informatii. Cu toate acestea, se considera o generatie experimentala, care a fost “sacrificata” in experimentele sociale si politice din Romania post-comunista. Multi dintre ei vor sa emigreze sau au devenit nepasatori la ceea ce se intampla in jurul lor.

Adolescentii din generatia 2.0 sunt “digital natives”, au crescut cu un calculator in casa si reprezinta esenta consumatorului digital roman. Petrec mult timp online, unde comunica, se joaca, asculta muzica sau se uita la filme. Este o generatie plictisita, potrivit studiului. Rutina zilnica ii plictiseste, au o viata "mult prea obisnuita". De obicei merg la scoala, dupa care se intorc acasa si stau pe net. Spre deosebire de generatia 1.0, care iese constant cu prietenii si refuza sa-si faca prieteni pe net pentru ca nu au incredere in ei, adolescentii sunt foarte deschisi la a-si crea si a intretine relatii de prietenie pe Internet.

Generatia 2.0 se considera privilegiata. Adolescentii cred despre parintii lor ca au “principii comuniste”, care inca mai pot fi schimbate. Pentru aceasta generatie, televizorul este mai degraba un mediu de fundal, pe care il lasa aprins in timp ce navigheaza pe Internet, vorbesc la telefon sau mananca. Internetul este indispensabil pentru ei, fiind totodata un mediu unde sunt dispusi sa produca continut.

Pentru generatia X, insa, Internetul nu are acest caracter de indispensabilitate. Adultii de peste 35 de ani folosesc Internetul de regula la serviciu si, ca scop secundar, pentru a cauta informatii de interes imediat.

Tinerii din generatia 1.0 asculta radioul online, citesc ziare si reviste online, insa si cumpara reviste glossy sau de business. Pentru adolescenti, printul aproape ca nu se numara printre sursele de informare – eventual citesc reviste online sau de la colegi, la scoala.

Aceeasi generatie 2.0 este si cea mai receptiva la publicitatea online. Li se pare amuzanta, enervanta, utila, ludica, seducatoare. Le plac reclamele pe net, pe care de obicei dau click pentru ca apoi sa caute singuri detalii despre ceea ce ii intereseaza.