Astfel, agentia The Practice, parte din grupul Leo Burnett, a fost desemnata castigatoarea categoriei “Consumer PR for an existing product” pentru campania pro-optimism a pufuletilor Gusto. Aceeasi campanie a mai fost premiata anul acesta cu un Silver Lion la Festivalul de Publicitate Cannes Lions si cu trofeul Gold Sabre pentru Europa de Est la SABRE Awards.

Rogalski Grigoriu, parte din grupul Tempo, a castigat la IPRA Golden World Awards distinctia de cea mai buna campanie de social media pentru proiectul “Scoala de bani”, un program online de educatie financiara implementat in 2009 pentru Banca Comerciala Romana (BCR). Campania a fost premiata si la SABRE, ca fiind cel mai bun program de educatie financiara, in sectiunea servicii financiare, si a primit o nominalizare la Cannes Lions.

Din cele 352 de inscrieri venite din 42 de tari, juriul competitiei IPRA Golden World Awards a selectat 26 de castigatori. Festivitatea de premiere va avea loc la Londra, pe 5 noiembrie 2010.