“Avem un model experimental care incepe incet-incet sa functioneze. Incercam sa cream sinergii cu o alta companie din grup, Mic.ro, care are niste pravalii. Cei care le gestioneaza se numesc bacani, care au baieti de pravalie si ucenici. Baiatul de pravalie pe vremuri era cel care ducea clientului marfa acasa. Cu sacosa. Acelasi lucru se va intampla si acum, cu mentiunea ca sacosa va fi inlocuita de bicicleta sau de scuter”, a spus Dinu Patriciu.

“Tot in trecut, bacanii vindeau pe caiet, adica pe datorie. Azi metoda se poate mentine. Inlocuim caietul cu computerul si atunci vindem pe datorie de la ziare pana la iaurturi. Dar i le duci dimineata, la sapte, acasa. Laptele, painea si ziarul. Asa poti sa cresti numarul de abonati. Altfel, tirajele ziarelor nu au cum sa creasca”.

In acelasi interviu, proprietarul Adevarul Holding a anuntat ca jurnalistii din trust vor trebui sa isi faca bloguri pe care sa publice fiecare articol pe care il scriu. “Printre indicatorii de performanta pentru toti jurnalistii din trust (Adevarul Holding) va fi numarul de accesari la propriile articole, numarul de comentarii la articole sau la propriul blog”. El a mai spus ca Internetul va deveni una dintre principalele surse de finantare ale afacerii de presa, intr-un interval de cel mult doi ani.