Contul de relatii publice al UPC este asigurat de agentia Pleon Graffiti, iar cea de achizitie de spatiu publicitar de Odyssey Communication si Next Advertising.
Contractul este valabil pe o perioada de doi ani, iar prima campanie integrata, la care echipa McCann va lucra impreuna cu echipa UPC, va incepe in luna septembrie.
Procesul de selectie a durat trei luni potrivit lui Beatrice Iftimi, chief growth officer McCann Erickson.
“Am ales McCann Erickson pentru ca am vrut sa lucram cu o agentie cu expertiza pe aceasta piata, iar echipa McCann a venit cu oferta cea mai complexa, care a acoperit toate nevoile noastre exprimate in brief”, a spus Dragos Militaru, director comercial UPC.
Pana in luna februarie a acestui an Dragos Militaru a ocupat functii de conducere pentru aproximativ 15 ani in cadrul Coca-Cola HBC si The Coca-Cola Company, de altfel unul dintre cei mai importanti clienti ai McCann Erickson.
Printre ceilalti clienti ai McCann Erickson se numara Nestlé, Vodafone, L'Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva.
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide.
McCann WorldGroup Romania a avut in 2008 afaceri de 78,9 milioane euro, potrivit Ministerului de Finante.
UPC Romania a inregistrat in primul trimestru al acestui an afaceri de 31,5 milioane de euro, in crestere cu un milion de euro fata de aceeasi perioada a anului trecut.
La finalul lui martie, UPC avea 1.219.300 de clienti de televiziune, 271.400 de utilizatori pentru internet si 153.100 de abonati la serviciile de telefonie fixa.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: