McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creatie si intermediere productie audio-video si print, strategie, creatie si productie online.

Contul de relatii publice al UPC este asigurat de agentia Pleon Graffiti, iar cea de achizitie de spatiu publicitar de Odyssey Communication si Next Advertising.

Contractul este valabil pe o perioada de doi ani, iar prima campanie integrata, la care echipa McCann va lucra impreuna cu echipa UPC, va incepe in luna septembrie.

Procesul de selectie a durat trei luni potrivit lui Beatrice Iftimi, chief growth officer McCann Erickson.

“Am ales McCann Erickson pentru ca am vrut sa lucram cu o agentie cu expertiza pe aceasta piata, iar echipa McCann a venit cu oferta cea mai complexa, care a acoperit toate nevoile noastre exprimate in brief”, a spus Dragos Militaru, director comercial UPC.

Pana in luna februarie a acestui an Dragos Militaru a ocupat functii de conducere pentru aproximativ 15 ani in cadrul Coca-Cola HBC si The Coca-Cola Company, de altfel unul dintre cei mai importanti clienti ai McCann Erickson.

Printre ceilalti clienti ai McCann Erickson se numara Nestlé, Vodafone, L'Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide.

McCann WorldGroup Romania a avut in 2008 afaceri de 78,9 milioane euro, potrivit Ministerului de Finante.

UPC Romania a inregistrat in primul trimestru al acestui an afaceri de 31,5 milioane de euro, in crestere cu un milion de euro fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La finalul lui martie, UPC avea 1.219.300 de clienti de televiziune, 271.400 de utilizatori pentru internet si 153.100 de abonati la serviciile de telefonie fixa.

UPC isi aduce director comercial pe segmentul rezidential de la Coca-Cola

UPC isi aduce director comercial pe segmentul rezidential de la...