InternetCorp a implementat platforma de publicitate in regim CPC (cost-per-click) nsContext, dezvoltata de NetSprint, unul dintre liderii regionali in domeniul solutiilor de cautare si de publicitate contextuala.
Solutia implementata are la baza platforma creata de NetSprint, nsContext. Aceasta a fost dezvoltata de NetSprint dupa numerosi ani de experienta si cercetare in scopul extinderii Adkontekst, cea mai mare retea de publicitate contextuala din Polonia, cu peste 15,9 milioane de utilizatori (conform Megapanel PBI/Gemius).

Proiectul romanesc este al saptelea implementat in afara Poloniei (dupa Danemarca, Norvegia, Lituania, Letonia, Ucraina si Bulgaria).

Platfroma nsContext implementata in cadrul InternetCorp permite publisherului sa gestioneze mult mai usor publicitatea online, in conformitate cu modelul CPC. Sistemul analizeaza continutul fiecarei pagini online si selecteaza formatele publicitare dupa anumite cuvinte cheie.

Formatele publicitare disponibile in cadrul platformei puse la dispozitie de NetSprint includ bannere text, banner formate din grafica si text, precum si intext ads. Acestea vor aparea pe siteuri precum wall-street.ro (cel mai puternic cotidian online de business), Kudika.ro si Garbo.ro (numarul 2, respectiv 4 in topul portalurilor de lifestyle feminin), 9am.ro, Yuppy.ro si Envy.ro.

“Datorita unei cresteri considerabile a cererii de advertising in regim CPC, cei mai importanti publisheri online de pe piata romaneasca au ajuns la un consens in aprilie 2010, stabilind standardele si principiile care privesc implementarea campaniilor de tip direct-response. Suntem mandri sa aducem in Romania platforma nsContext, singura solutie third-party care respecta in proportie de 100% aceste standarde. Algoritmii contextuali folositi de acest sistem, care targeteaza campaniile publicitare in functie de cuvintele cheie selectate, impreuna cu know-how-ul NetSprint in Europa Centrala si de Est, vor ajuta clientii sa obtina o rata de click mai buna si astfel rezultate mai bune ale campaniilor de publicitate. In acelasi timp, InternetCorp va putea beneficia de o crestere a share-ului pe segmentul de CPC, una dintre ariile in care suntem interesati sa ne dezvoltam, alaturi de display advertising si de implementarea proiectelor speciale”, spune Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp.

Internet Corp este unul dintre liderii pietei de publishing online din Romania, cu o prezenta puternica pe segmentele de business si lifestyle feminin, unde proiectele dezvoltate ocupa pozitii de top. Compania a fost infiintata in 2005, iar din noiembrie 2009 intre actionarii sai se numara 3TS Cisco Growth Fund.

InternetCorp se situeaza la momentul de fata printre principalii jucatori, atat in termeni de audienta cat si de cota detinuta pe piata de publicitate online, din portofoliul sau facand parte Wall-Street.ro (cel mai citit cotidian online de business), Kudika.ro si Garbo.ro (#2 si #4 in segmentul de lifestyle feminin), 9AM.ro, Envy.ro si Yuppy.ro. Din punct de vedere al vanzarilor de publicitate, InternetCorp reprezinta de asemenea exclusiv eJobs.ro - principalul site de recrutare online din Romania (atat ca audienta cat si ca si venituri) - si pentru AvocatNet.ro, liderul segmentului de informatie juridica.

Principalele operatiuni ale NetSprint Sp. z o.o. includ motorul de cautare polonez netsprint.pl, publicitate contextuala in cadrul motorului de cautare, solutii de cautare care se adreseaza mediul corporate, solutii pentru adservere si pentru monitorizarea comunicarii online.

NetSprint opereaza in zona Europei Centrale si de Est si in Scandinavia, investitorul sau strategic fiind Mecom Europe – al doilea cel mai mare publisher de presa cotidiana din Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri