Omnicom, al doilea cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, a semnat un parteneriat pentru doi ani cu Google, pentru servicii de publicitate, anunta BrandRepublic.com.
Omnicom, care detine agentii precum OMD si BBDO, va cumpara pe site-urile Google publicitate de tip display in valoare de milioane de dolari pentru clientii sai, printre care se numara PepsiCo, McDonald’s, Apple si Sony.

In schimb, Google va crea un “birou comercial global” care ii va permite grupului de comunicare sa cumpere publicitate mai usor, prin sistemul Ad Exchange al Google. De asemenea, Google va furniza Omnicom studii si informatii extensive despre eficienta campaniilor.

Deal-ul nu este unul exclusiv – Google are parteneriate si cu WPP si Publicis, principalii competitori ai Omnicom. La randul sau, Omnicom va putea colabora cu alti furnizori de media, inclusiv Yahoo si Facebook.

“Investim in prezent zeci de milioane pe an prin Trading Desk si pentru ca ne asteptam ca acest numar sa continue sa creasca datorita succesului si interesului clientilor nostri, incheiem parteneriate precum cel cu Google”, a spus un purtator de cuvant al Omnicom, citat de BrandRepublic.

WPP, cel mai mare grup de comunicare, care detine agentiile MediaCom, Mediaedge:cia si Mindshare, investeste mai mult decat competitorii sai in publicitatea prin Google, iar deal-ul incheiat de Omnicom nu va depasi acest nivel.

Planul Google este sa isi diversifice modelul pentru a nu mai fi perceput ca un motor de cautare. Cu toate acestea, intampina greutati din cauza declinului pietei de publicitate de tip display, care in Europa stagneaza de la an la an, cu o scadere usoara pe pietele europene mai dezvoltate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri