• Pornind de la un articol din Wall Street Journal, Adrian Seceleanu fost curios sa vad cate perechi de ochi se holbeaza la ce face atunci cand intra pe diverse site-uri din RO. Realitatea.net e cel mai intruziv dintre toate, conform tracker scan.

Calin Cosmaciuc da Cinci motive sa nu “deschizi” ziarul cu “Pericolul Facebook”.

Catalin Tolontan scrie despre povestea brandului de tara. Integritatea acestei licitatii are numeroase puncte sensibile, dar macar la nivelul cifrelor lucrurile se pot rezolva simplu: Ministerul Turismului trebuie sa-i solicite lui Eulogio Bordas documente clare si indiscutabile care sa-i ateste vechimea de 38 de ani in branding, sa faca propria verificare si apoi sa prezinte public actele si concluzia verificarii, este de parere Tolontan.

• Cristian Orgonas relateaza pe blogul sau, krish.ro, despre Topul universitatilor in functie de prezenta pe internet – Spiru Haret se afla pe locul 3.884 in lume.

Citeste si:

Orlando Nicoara il declara omul zilei pe Sidney Harman, fondatorul Harman Kardon, cel care a cumparat revista Newsweek pentru, probabil 1 dolar + preluarea datoriilor.

Refresh.ro informeaza despre rezultatele campaniei de Studii demografice trafic.ro derulata in perioada 25 mai – 20 iunie, pe 2058 de site-uri din Romania, pe un esantion reprezentativ de 42.000 de respondenti.

Piticu.ro scrie despre plata CAS-ului din mass-media: Pentru ca media din Romania e un loc in care curge lapte si miere, unde publicitatea se vinde pe bani buni de tot si toata lumea are salarii incat isi permit excursii in lumi indepartate, guvernul s-a trezit ca poa sa scoata mai multi bani din aceasta piata. Astfel incat normele de impozitare se aplica acum atat pentru angajator cat si pentru angajat, drept urmare cel putin CAS-ul va fi platit de doua ori, o data de angajator, o data de angajat.