Liviu Turcanu a fost numit Creative Director al Mercury360. El va coordona departamentul de creatie alaturi de Ionut Rusu si Adi Pasarica, Group Creative Directors.
Liviu Turcanu (foto), 33, are o experienta de peste 6 ani in Mercury360 si a castigat premii la festivaluri precum ADOR, Epica si ADPrint. Turcanu a lucrat pentru clienti precum Nestle, Nestle Professional si Ursus Breweries si a semnat campanii sociale pentru clienti precum Brigada de Politie Rutiera Bucuresti, Asociatia Nationala Antidrog.

Ionut Rusu (29) vine de pe o pozitie de Senior Art Director si, in cei peste patru ani petrecuti in agentie, a lucrat pe conturi precum Ursus Breweries, Nestle, Dr.Oetker, JTI.

Din 2006 in Mercury, Adi Pasarica (31), pana de curand Senior Copywriter, a semnat campanii pentru Timisoreana, Ursus, Maggi, Coca-Cola, Petrom, Joe, Nescafe.

Infiintata in 1993, Mercury360 lucreaza in prezent pentru clienti precum Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, Nestle Professional, Western Union, L’Oreal, Dr.Oetker, SCA Hygene Products, Albalact.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri