Oana Bulexa s-a alaturat The Practice la cateva luni dupa infiintarea companiei, pe pozitia de PR Manager. In cei 4 ani, s-a implicat la nivel de strategie, supervizare si implementare in activitatea agentiei pentru clienti din domenii precum FMCG, retail, real estate, auto moto, IT&C sau financiar-bancar. A fost coordonatorul campaniilor Ziua Barbatului – Bergenbier si Pro-optimism – Gusto Pufuleti, avand in prezent un palmares de 7 premii la festivalurile de profil din intreaga lume. A avansat, treptat, pe pozitii precum cea de Consumer Practice Director sau cea curenta, de coordonator al echipei de Client Service.

„Lucrez cu Oana de peste 5 ani – dintre care aproape 4 la The Practice. Am avut timp sa o cunosc si ii apreciez maturitatea, competentele si dedicarea. Am adunat foarte multe lucruri care ma leaga de ea, atat ca om, cat si ca profesionist. Formam o echipa de succes si de aceea ma bucur foarte tare ca a devenit in mod oficial partener la The Practice”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner The Practice.

Oana Bulexa (30 de ani) are o experienta de peste 9 ani in comunicare (dintre care 4 ani in televiziune si alti 5 in relatii publice). De-a lungul carierei, a lucrat ca si consultant pentru branduri precum: Bergenbier, Brenac, Doncafé, Eurocopter, Gilette, Gusto Pufuleti, Hochland, Immo Industry Group, Prigat, Roua, Volvo Romania, Westhouse Group etc. Este absolventa a Academiei de Studii Economice Bucuresti – Facultatea de Management si Facultatea de Relatii Economice Internationale, si detine un Master SNSPA in Publicitate si Reclama. Vorbeste fluent engleza, franceza si spaniola.

Actionariatul The Practice, agentie din grupul Leo Burnett, este detinut in prezent de Stefan Iordache, Ioana Iordache, Gabriela Lungu si Oana Bulexa. The Practice a avut in 2009 o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro si un profit de circa 11.000 euro.