Radu Pilat lucreaza in cadrul grupului McCann Erickson din anul 2002, unde a contribuit, din pozitia de Senior Copywriter, la realizarea de campanii pentru clienti precum Coca-Cola, Nestle, Interbrew sau Heineken.

„Decizia numirii lui Radu Pilat pe aceasta pozitie este parte din noua abordare pe care Momentum o propune si este un efect al faptului ca publicitatea a intrat intr-o perioada in care grupurile tinta sunt tot mai nisate si cu nevoi din ce in ce mai specifice. Devine relevanta interactiunea directa si apropiata a consumatorului cu produsul si povestea lui. In loc sa chemam in arena 10.000 de oameni, s-ar putea sa fie nevoie si de 10 abordari adaptate si livrate catre comunitati de 1.000 de oameni. Experienta devine astfel mult mai personala, influentand sentimentele si deciziile mult mai adanc decat bombardamentul impersonal de pe canalele media clasice”, spune Silviu Sefer, General Manager Momentum.

Agentia Momentum a organizat de-a lungul timpului evenimente precum Gala Hagi, BCR Open Tenis Romania, Heineken UEFA Champions League, Coca-Cola Football World Cup Trophy Tour 2010 si recentul parteneriat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman pentru JO Londra 2012.

Agentia face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania, iar la nivel international, din reteaua Momentum Worldwide, care are 2.000 de angajati in 48 de tari.