Optimismul consumatorilor este unul din cele mai importante criterii pe baza carora se fac estimari cu privire la evolutia investitiilor in publicitate, alaturi de rata de somaj si evolutia PIB-ului. Wall-Street va prezinta o imagine a celor trei indici pentru pietele din estul Europei.
“Daca criza e o problema de perceptie, se pare ca deja se incheie”, spune Anna Lubowska, CEO al MEC Central & Eastern Europe si MEC Polonia, intr-un interviu acordat Wall-Street.

In toate tarile din regiunea est-europeana, indicele optimismului consumatorilor este in crestere. Exceptiile sunt doua, iar Romania este una dintre ele. Pe langa faptul ca increderea consumatorilor romani este la cel mai jos nivel din regiune, tendinta este usor descrescatoare.

Cititi analiza in intregime in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri