Brandurile din acest segment, care nu au investit sume semnificative in online in trecut, reprezinta acum 11,8% din piata online din Marea Britanie, in crestere fata de 9,4% in 2009, potrivit unui studiu realizat de Internet Advertising Bureau (IAB) si PricewaterhouseCoopers (PwC).

In perioada ianuarie-iunie 2010 marketerii au investit in online aproape 2 mld. euro, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada din 2009.

Online-ul a ajuns sa reprezinte in prezent 24,3% din piata de publicitate britanica.

Citeste si:

Investitiile realizate de brandurile din FMCG au fost depasite valoric de sectoarele media, divertisment si financiar. Astfel, marcile din segmentele media si divertisment au generat 14,4% din totalul cheltuielilor online, iar cele din sectorul financiar – 13,3%.

“Publicitatea de tip display devine din ce in ce mai inteligenta si, intrucat poate fi masurata si ajustata live, este un instrument mult mai puternic decat a fost pana acum”, afirma Jon Ingall, director general al agentiei de publicitate Archibald Ingall Stretton (AIS).

La randul sau, Guy Phillipson, director executiv al IAB, a declarat ca brandurile din FMCG au avut nevoie de timp pentru a intelege evolutia publicitatii online, insa acum se conecteaza rapid la platformele relevante lor.