In aceste conditii, retailerul a inlaturat deja noul logo de pe pagina sa de Facebook, lansand o campanie prin care utilizatorii sunt invitati sa trimita companiei propriile idei de emblema. Totul s-a intamplat in mai putin de o saptamana, noul logo Gap nereusind sa ajunga nici macar in Marea Britanie ca urmare a sutelor de comentarii dezaprobatoare de pe Facebook, Twitter si bloguri.

“Noul logo a fost introdus luni (n.r. 4 octombrie), fara a beneficia de o lansare oficiala. Este parte a evolutiei brandului si va fi prezentat online in curand. Suntem deschisi oricarui feedback din partea consumatorilor nostri, insa este prematur sa spunem daca logo-ul va ramane in forma actuala sau nu”, a declarat un purtator de cuvant al companiei.

Gap a fost lansata in 1969 si opereaza in prezent aproximativ 300 de magazine in Europa si Asia, fiind cel de-al 84-lea cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului Interbrands din 2010.

Interbrands evalueaza brandul Gap la circa 4 miliarde de dolari.