“Am fost mereu atenti ca informatiile si procesele sa fie tot timpul structurate si am dezvoltat o aplicatie specifica - Smart Efficient - pentru a ne ajuta in munca de zi cu zi, de la flow-ul de documente la aplicatiile financiar-contabile, raportare in timp real si chiar salvare si arhivare de documente. De asemenea, am pus mereu accent pe securizarea informatiilor noastre si ale partenerilor nostri, iar acum suntem prima companie din domeniul comunicarii care a demarat procedura de obtinere a certificarii SMSI”, explica Stefan Iordache, Managing Partner, Starcom MediaVest Group.

Sistemul SMSI furnizeaza recomandari pentru tinerea sub control a riscurilor informationale, pornind de la principiile de baza ale standardului: confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea informatiei. Implementarea setului de 135 de proceduri de IT si de management asigura o securitate pe termen lung a informatiilor Starcom MediaVest Group, dar si a informatiilor clientilor si partnerilor de afaceri ai companiei.

“Am luat decizia strategica de a porni demersurile pentru certificarea SMSI in ciuda unei investitii materiale deloc neglijabile pentru a minimiza riscurile informationale, dar si pentru a gestiona corect initiativele de CRM ale clientilor nostri. Stim ca certificarea presupune o procedura laborioasa si time-consuming, insa cred cu tarie in utilitatea acestui demers”, conchide Stefan Iordache.

Printre clientii Starcom MediaVest Group se numara: Automobile Dacia Renault, Avon Cosmetics, Bergenbier SA, Kraft Foods Romania, Friesland, Glaxo Smith Kline, Procter & Gamble, Philip Morris si Samsung.