Cheltuielile sunt de peste cinci ori mai mari decat cele din perioada similara a anului trecut.

“Vanzarile prin 2Parale sunt pe un trend ascendent, care urmeaza directia industriei e-commerce din Romania. Daca tinem cont de evolutia de pana acum, precum si de ultimele luni din 2009, ne asteptam la un sfarsit de an cu vanzari mult mai mari”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

In luna septembrie s-au alocat si cei mai multi bani pentru o comanda, valoarea medie a unei vanzari fiind de circa 280 de lei, cu TVA

Vizitatorii directionati de afiliatii din 2Parale au preferat produsele IT&C si cele de fashion, categoriile care au inregistrat cele mai mari vanzari.

De exemplu, in septembrie, valoarea medie a unei vanzari pentru categoria fashion, a fost de circa 204 de lei, fata de cei 140 lei alocati in iulie, de exemplu.

Citeste si:

Pe de alta parte, cele mai mari sume alocate achizitionarii online de produse IT&C au fost in lunile ianuarie si iunie. Valoarea medie a unei tranzactii generata prin 2Parale pentru aceste produse a depasit in fiecare din aceste doua luni 1047 de lei. Toate sumele contin TVA.

2Parale este prima platforma de marketing afiliat din Romania, aceasta fiind lansata in decembrie 2008.

Aceasta ofera o solutie prin care un magazin online sau un proprietar de site plateste blogurile sau site-urile unde ii sunt promovate produsele,
doar pentru rezultatele inregistrate prin intermediul platformei de afiliere 2Parale. Pe de alta parte, afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) care promoveaza produsele magazinelor isi monetizeaza traficul si castiga bani.

In reteaua 2Parale sunt in prezent peste 2.800 de afiliati si 74 de campanii. De la aparitia platformei, afiliatii au generat advertiserilor din sistem vanzari de peste 4,6 milioane de lei si peste 11 milioane de click-uri.