Acest instrument urmareste activitatea a 6.400 de site-uri dintre care 6.200 sunt cu extensia .ro si monitorizeaza 815.000 de expresii (cuvinte cheie). Din expresiile monitorizate, pentru 75.000 au fost gasite anunturi Google AdWords.

Rezultatul studiului arata ca in acest moment domeniile cele mai frecvente din care fac parte companiile care au reclama prin Google AdWords sunt: amenajarea casei, cadouri si produse pentru femei, credite, servicii si produse pentru afaceri, sanatate/medicina (dentisti/cosmetica).

“Am dezvoltat acest instrument, intrucat in acesti ani in care am realizat pentru clientii nostri numeroase campanii AdWords ne-am dat seama ca succesul unei campanii depinde intr-o foarte mare masura de studierea campaniilor dezvoltate de competitie, de analizarea expresiilor si cuvintelor cheie folosite, sau de pozitia pe care o au alte campanii, dar si de a fi la curent cu promotiile concurentei, de modul in care se pozitioneaza si de bugetele si agresivitatea in campaniile AdWords”, declara Marius Lazarescu, CEO Today’s si expert certificat Google AdWords.
Cu ajutorul instrumentului de monitorizare, Today’s a realizat top-ul 100 al celor mai “populare” cuvinte cheie pentru care apar anunturi AdWords, cele mai frecvente fiind termopan (34 de webiste-uri gasite), sonorizare nunti (33), arhitectura locuinte (32), afaceri distributie (31), cosmetice (30), cadou (30).

Today’s este o agentie de web marketing infiintata in anul 2005. Serviciile sale includ: strategie web, consultanta de marketing pe Internet, design pentru web & dezvoltare, campanii de marketing pe internet, identitate vizuala si nume pentru produse si companii. In portofoliul Today’s se numara branduri locale precum Unica – Ringier group Romania, Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Banca Romaneasca sau Universal Music Romania, Polonia, Elvetia,Slovacia sau branduri straine ca Miller & Pliakas, Bluetrain marketing, Exotag Advertising si Redstripe.