In prezent, creatia si strategia Romtelecom sunt realizate de Graffiti BBDO, in urma pitchului organizat la sfarsitul lui 2008. Contul de online este gestionat, incepand din iunie 2009, de catre Frank Digital.

“Agentiile cu care lucram in prezent ne-au ajutat intotdeauna in atingerea obiectivelor noastre si ne bucuram sa ii avem drept parteneri. Decizia de a organiza un proces de selectie la acest moment se datoreaza unei practici comune, aceea de a «merge pe piata» si a vedea care sunt cele mai bune si mai potrivite oferte pentru noi”, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii companiei. “Piata de media si advertising este una extrem de dinamica si de aceea interesul nostru este sa tinem pasul si sa ne asiguram ca avem intotdeauna cele mai avantajoase preturi si ca folosim cele mai bune servicii existente”.

Potrivit acestora, Romtelecom va continua strategia de comunicare abordata in ultimii doi ani, dezvoltand insa platforme creative diferite.

Citeste si:

Pana la data de 12 noiembrie, operatorul asteapta confirmarile agentiilor invitate la pitch.

Romtelecom a inregistrat afaceri de 546,8 milioane de euro in primele noua luni ale acestui an, mai putin cu 7,5% fata de perioada similara a anului trecut. In trimestrul al treilea, compania a raportat afaceri de 181,5 milioane de euro, in scadere cu 6,5% fata de iulie-septembrie 2009.

Pierderile operationale (EBIT) ale Romtelecom au fost de 13,9 milioane de euro, fata de un profit operational de 8 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. La noua luni, pierderile operationale ale companiei au fost de 52,1 milioane de euro, fata de un profit operational de 20,3 milioane de euro in 2009.