Media Image Moldova va furniza servicii de monitorizare de presa si analiza de continut media pentru organizatii guvernamentale, companii publice sau multinationale si ONG-uri.

“Piata din Republica Moldova este similara cu cea din Romania, unde am crescut impreuna cu departamentele si piata de relatii publice si marketing. Presupun ca la fel se va intampla si in Republica Moldova”, a declarat pentru Wall-Street Miron Mateescu, director de marketing Media Image Group.

Media Image Moldova are 15 angajati si a semnat deja contracte cu doi clienti. Tarifele practicate in Moldova vor fi similare celor din Romania, urmand ca odata cu acumularea de clienti preturile sa fie ajustate in functie de cerere.

Citeste si:

“Din cate stim, suntem singura companie (din Rep. Moldova – n.r.) care ofera servicii profesioniste de monitorizare. Nevoia unei astfel de companii exista. Concurenta noastra e reprezentata de alternativele pe care le foloseau companiile pana acum pentru monitorizarea presei”, a adaugat Mateescu.

Media Image va realiza o cifra de aproximativ 1,5 milioane euro anul acesta. Compania are peste 120 de angajati, care furnizeaza rapoarte de monitorizare si analiza media pentru clienti precum Orange, Procter & Gamble, Vodafone, Cosmote, Renault, OMV, Heineken, Unilever, Colgate-Palmolive si Danone.