Compania de monitorizare de presa Media Image Group isi extinde activitatea in Republica Moldova, unde va avea un birou cu 15 angajati.
Media Image Moldova va furniza servicii de monitorizare de presa si analiza de continut media pentru organizatii guvernamentale, companii publice sau multinationale si ONG-uri.

“Piata din Republica Moldova este similara cu cea din Romania, unde am crescut impreuna cu departamentele si piata de relatii publice si marketing. Presupun ca la fel se va intampla si in Republica Moldova”, a declarat pentru Wall-Street Miron Mateescu, director de marketing Media Image Group.

Media Image Moldova are 15 angajati si a semnat deja contracte cu doi clienti. Tarifele practicate in Moldova vor fi similare celor din Romania, urmand ca odata cu acumularea de clienti preturile sa fie ajustate in functie de cerere.

“Din cate stim, suntem singura companie (din Rep. Moldova – n.r.) care ofera servicii profesioniste de monitorizare. Nevoia unei astfel de companii exista. Concurenta noastra e reprezentata de alternativele pe care le foloseau companiile pana acum pentru monitorizarea presei”, a adaugat Mateescu.

Media Image va realiza o cifra de aproximativ 1,5 milioane euro anul acesta. Compania are peste 120 de angajati, care furnizeaza rapoarte de monitorizare si analiza media pentru clienti precum Orange, Procter & Gamble, Vodafone, Cosmote, Renault, OMV, Heineken, Unilever, Colgate-Palmolive si Danone.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri