“Este primul pas pe care il avem in vedere pentru dezvoltarea revistei Money Express in incercarea de a o pozitiona drept lider in piata revistelor de business din Romania. Simultan, de la 1 februarie 2011, parteneriatul dintre The Money Channel si grupul Ogilvy - unul dintre cele mai mari grupuri media din lume – se va concretiza prin intarirea pozitiei in piata a The Money Channel, singura televiziune de business din sud-estul Europei. Impreuna cu managerul Sebastian Ghita vom continua sa investim puternic in cele doua branduri astfel incat, chiar intr-un an de criza, sa putem dezvolta cea mai importanta sursa de continut de business si de sustinere a spiritului antreprenorial din Romania”, declara Dragos Nedelcu, vicepresedinte al Consiliului de Administratie al grupului Realitatea-Catavencu.

The Economist are peste 80 de parteneriate la nivel mondial, printre care cu Roularta din Belgia, Focus Magazin din Germania, Challenges, Courrier International si Vocable din Franta, Kathimerini din Grecia, IQ in Lituania, Ukrainian Week in Ucraina si Presspublica in Polonia.