Studiul, citat de brandrepublic.com, sugereaza un reviriment al pietei revistelor, dupa o perioada de scadere a investitiilor in publicitate si a vanzarilor de reviste. Cele mai multe lansari de titluri noi au avut loc in regiunea Asia-Pacific, urmata de Europa de Vest si de Europa Centrala si de Est.

Ca o tendinta incurajatoare pentru industrie, lansarile de titluri noi s-au intensificat de-a lungul anului, luna septembrie 2010 fiind cea mai prolifica din acest punct de vedere.

Potrivit FIPP, nivelul investitiilor in publicitatea in reviste in 2012 va continua sa se situeze sub cel de dinainte de recesiune. Recuperarea va fi lenta, cea mai mare crestere fiind generata de pietele in curs de dezvoltare, care anul acesta atrag 31% din investitiile globale in publicitate.

In Statele Unite, publicitatea in reviste a scazut cu 27% in 2008 si 2009. Cu toate acestea, investitiile au reinceput sa creasca in America Latina si regiunea Asia-Pacific. Potrivit FIPP, publicitatea in reviste se va stabiliza in Europa Centrala si de Est in 2011, incepand ca din 2012 sa revina pe crestere.