Cu suportul UPC Romania si Animal Planet, la Gradina Zoologica au fost amplasate camere de luat vederi cu transmisie live 24/7 pe website-ul dedicat proiectului, animalele de la zoo devenind in scurt timp intens mediatizate pe toate canalele media. Totodata, a fost creata o resursa online cu continut informativ, foto si video avand in centru animalele de la Gradina Zoologica.
Principalul partener din proiect, UPC Romania, a incorporat campania in platforma de CSR a companiei.
„Ne bucuram foarte mult ca am reusit sa ajungem la o asemenea performanta. Pasiunea celor care au realizat proiectul, curiozitatea si interesul iubitorilor de internet au ajutat ca proiectul sa obtina recunoastere internationala. Nu in ultimul rand, realizarea cea mai mare apartine vedetelor Gradinii Zoologice - Mark si Ella, Gina si Vasilica, Julio si Isabela, pelicanul Gogu si cel mai alintat tigru, Luna, care au facut posibila aceasta idee virtuala”, a declarat Anca Oprea, director general Gradina Zoologica Bucuresti.
Desi planuita initial ca un proiect pilot de 3 luni, campania a devenit versiunea online permanenta a Gradinii Zoologice din Bucuresti.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: