Grupul de comunicare WPP a inregistrat anul trecut cea mai importanta crestere a veniturilor raportata de o companie publica din sectorul serviciilor de marketing, detronand astfel Omnicom din pozitia de lider, anunta Brandrepublic.
WPP, condus de Sir Martin Sorrell, a benficiat de achizitia companiei de cercetare TNS in octombrie 2008, care a contribuit la o crestere de 13%a veniturilor in 2009, pana la 12,1 mld. dolari.

In schimb, Omnicom a suferit in 2009 o scadere a afacerilor de 12%, pana la 11,7 mld. dolari, in linie cu industria afectata de reducerea bugetelor de promovare.

WPP este compania mama a agentiilor Grey, JWT, Ogilvy & Mather, United Network si Y&R precum si a retelelor media Mindshare, MediaCom, Mediaedge:cia si Maxus. La sfarsitul lui 2009, grupul avea 138.000 de angajati la nivel global, inclusiv cei angajati in companii asociate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri