Pomana a lucrat la dezvoltarea de campanii pentru clienti precum Kraft Foods, Avon, Citroen, Friesland Foods, Jurnalul National, Altex, Cancan, Alka si UniCredit, activand vreme de 6 ani in cadrul Grupului Leo Burnett, ultima pozitie fiind la 23 Communication Ideas.

Campaniile la care a lucrat au obtinut trei shortlisturi la Cannes, dar si primul Cannes Lion pentru Romania in 2007 cu campania "1 din 8 femei" pentru clientul Avon.

„Cred ca sunt trei lucruri care conteaza in meseria noastra. Este extrem de important sa o faci cu placere, sa ai alaturi de tine oameni implicati si cu bun simt si, de cealalta parte, clienti cu care sa colaborezi, nu doar pentru care sa lucrezi. Cand cele trei se intalnesc rezulta nu doar publicitate creativa, ci publicitate creativa care si vinde produsul clientului tau. Cu aceasta convingere imi incep misiunea in cadrul grupului Tempo,” a declarat Alexandru Pomana.

Citeste si:

La Tempo, pozitia de director de creatie a fost ocupata timp de 2 ani si jumatate de Adrian Preda, care urmeaza sa paraseasca grupul de comunicare.

„Ii multumesc lui Predu pentru contributia pe care a avut-o la crearea acestei echipe. Obiectivul lui Alexandru este sa energizeze procesul de creatie. Tempo are nevoie sa-si rasfete clientii cu creativitate si sa-i faca pe consumatori sa se indragosteasca de publicitate”, a declarat Dragos Grigoriu, fondator Tempo Group.