Potrivit MDRT, banii provin din fonduri europene.

Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde si de 20 de secunde in proportie egala (50% spoturi de 30 de secunde si 50% spoturi de 20 de secunde).

Ofertantul va asigura distributia echilibrata a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni, iar numarul difuzarilor va fi distribuit in mod egal pe zile.

Citeste si:

"MDRT doreste ca cel putin 60% din spoturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea", se arata intr-un comunicat al ministerului.

Canalele vizate sunt primele trei posturi de televiziune internationale in functie de audienta in randul persoanelor care calatoresc in interes de afaceri si de placere si fac minimum 6 calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasa din punct de vedere economic in conditiile celui mai mic cost pe punctul de audienta, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.