Albert Craiciu va elabora strategiile de marketing ale Cocor, in contextul accentuarii mediului concurential. Anterior, a ocupat functia de Deputy Marketing Director Anchor Grup SA pentru centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, iar timp de 5 ani a coordonat comunicarea la Ambasada Frantei - Institutul Francez. Absolvent al programului de MBA de la INDE - CNAM Paris, Albert Craiciu are o experienta de 15 ani in marketing si comunicare si de 4 ani in retail.

In paralel, Cocor a externalizat activitatile de comunicare si relatii publice catre agentia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Pi2 PR a preluat din 2011 toate activitatile aferente implementarii strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication etc.

Un prim proiect realizat in urma colaborarii dintre Albert Craiciu, Director de Marketing, si agentia Pi2 PR a fost lansarea Walk Of Fame din Piata Timpului Bucuresti (in imediata vecinatate a magazinului Cocor). Walk Of Fame este un proiect cultural care va gazdui stelele celor mai consacrati actori romani in semn de apreciere si promovare a valorilor artistice din Romania. Proiectul a fost lansat pe 31 ianuarie, prin inaugurarea primei stele, ce a fost acordata actorului Florin Piersic.

In urma deschiderii magazinului Cocor in octombrie 2010, compania care controleaza centrul comercial, COCOR SA (COCR), a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8,4 milioane de lei, dublu fata de aceasi perioada din 2009, si un profit din exploatare de 2,8 milioane de lei, egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 milioane de lei in aceeasi perioada a anului anterior.