„In ultimii trei ani am reusit sa crestem veniturile in mod constant. Evolutia pozitiva a V+O Communication din 2010 se datoreaza atat eficientei proiectelor de comunicare si PR implementate pentru clientii traditionali ai agentiei, care considera PR-ul o componenta majora in strategia de business, cat si castigarii unui numar mare de clienti noi, care au generat 46% din veniturile agentiei in acest an”, a declarat Loredana Visa, director general V+O Communication.

In prezent, echipa V+O Communication este compusa din 9 specialisti in comunicare, cu expertiza in IT&C, Consumer Healthcare, FMCG, Banking si HR & Recrutare.

In topul serviciilor oferite de V+O Communication in 2010 se afla media relations, comunicarea de criza, comunicarea de brand, social media si evenimente interne si de vanzari.

Citeste si:

„Planurile V+O sunt de crestere si in acest an, cu un accent deosebit pe dezvoltarea verticalei de IT&C si extinderea celei de Retail. Pentru piata de PR in 2011 estimez cel mult o usoara crestere de 5% fata de nivelul din anul care tocmai s-a incheiat, tinand cont si de faptul ca si pentru principalele sectoare economice se estimeaza o crestere moderata, cuprinsa intre 4 si 7%”, a adaugat Loredana Visa.

In 2010, V+O a deservit 30 de clienti - cu 15% mai multi decat in 2009. Partenerilor traditionali ai agentiei, precum Cosmote, Germanos, OTE, Coca-Cola, SAP, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading, li s-au adaugat in cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fantana, 1&1 Internet, ATE Bank Romania, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundatia Alexandrion.