Compania a generat venituri de 1,08 mld. $ in cele trei luni ce s-au incheiat in iunie, in scadere cu 4,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatele vin pe fondul cresterii concurentei din partea rivalilor Google si Facebook. Cu toate acestea, in ciuda scaderii veniturilor, profitul companiei a crescut cu 11%, pana la 237 mil. $.

Carol Bartz, directorul executiv al Yahoo, a declarat ca al doilea trimestru al anului a fost “un mix de rezultate bune, incurajoatoare, dar, totodata, nesatisfacatoare”.

Citeste si:

“Problema a fost ca nu am avut suficienti oameni de vanzari in fata clientilor mari”, a explicat ea.

Analistii sunt de parere ca Yahoo va intampina probleme in a reusi sa intoarca lucrurile in favoarea companiei. “Yahoo incearca sa repare o multime de lucruri, dar din pacate, pe masura ce le rezolva pe acelea, se ivesc noi probleme”, considera analistul Ben Schachter, de la Macquire Research.