Facebook are deja sub control liderul Zynga care atrage 266 de milioane de utilizatori care, impreuna, stau 2 miliarde de minute pe zi pentru a se juca. In mod clar Facebook are un avantaj concurential extrem de important in fata concurentilor, dar Google are si el avantajele sale – forta financiara mai mare, dezvoltatori mai numerosi si o mai mare acoperire.

Publicatia Engadget spune ca un cod de programare al Google arata ca o aplicatie de jocuri se afla in prezent in productie. O alta sursa, de data aceasta a Slashgear, dezvaluie ca Google pregateste o noua sectiune care se va numi Google Games Stream. Surse din piata dezvaluie de asemenea ca Google va primi sub 30% din veniturile generate de jocuri, restul fiind oferit dezvoltatorilor, oferta mai buna decat cea a Facebook.

Google are de asemenea oportunitatea de a lucra cu companii precum Zynga, Wooga sau EA, toate fiind interesate sa atraga cat mai multi parteneri prin intermediul carora sa genereze venituri.

Citeste si:

Publicatia VentureBeat subliniaza ca exista inca mai multe nise pe segmentul jocurilor care nu sunt suficient exploatate – RPG-uri, lupte, romantice, crestine, de pescuit sau urbane. Intrarea Google pe acest segment ar putea acoperi cateva dintre aceste nise si sa ofere o gama mai larga de programe de entertainment.

Printre cele mai dorite jocuri de catre utilizatori sunt cele cu zombie, cele ce necesita dezvoltarea unui intreg oras, jocuri de poker online, puzzleuri in stil Bejeweled sau shoot-ere cu iz retro.

Sursa foto: wwwery.com