“Profitabilitatea a crescut pe fondul concentrarii activitatii pe proiecte ce ne-au oferit un adaos mai bun, cele mai multe fiind proiecte cu bugete peste media de anul trecut. Am ales sa nu mai urmarim cu orice pret cresterea cifrei de afaceri ci sa ne concentram sa ramanem profitabili. Campaniile derulate de clientii nostri se situeaza la minim 500 euro/luna si pot ajunge la 16.500 euro/luna. Ma bucur sa spun ca bugetele lunare pe care le gestionam sunt in crestere, in acest moment gestionam peste 25.000 euro pe luna, experienta noastra privind bugetele din Romania fiind de peste 500.000 euro”, declara Marius Lazarescu, CEO Today’s.

Today’s a administrat de la inceputul anului campanii Adwords in valoare de peste 100.000 de euro, ceea ce reprezinta o crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea cea mai insemnata a venit din campanii straine la produse educationale/ informationale, reprezentand dublul veniturilor pe care agentia le realizeaza din campanii pentru Romania (.ro).

„ Acesta este un semn ca piata de afara si-a revenit din momentele dificile, insa in continuare tine la costuri. Prin urmare, au externalizat la noi managementul de campanie AdWords, intrucat specialistii din tarile respective erau mai scumpi. Campaniile pentru strainatate reprezinta o zona de mare interes pentru noi, deoarece ne-am dat seama ca suntem o piata competitiva pentru astfel de clienti, iar bugetele investite in afara sunt mult mai mari decat in Romania”, declara Marius Lazarescu.

Citeste si:

Campaniile derulate in primele 6 luni au fost pentru clienti care activeaza in domenii precum medicina privata, recrutare pentru strainatate, auto, industia agricola, comert online, turism, servicii pentru companii. Serviciile B2B, medicina privata si recrutarea pentru strainatate au fost domenii ce au avut o comunicare online constanta in ultimele 12 luni si au cunoscut o crestere la inceputul anului cand au fost suplimentate bugetele "de avarie" de anul trecut cu pana la 25%.

”O surpriza placuta pentru piata noastra este ca industria agricola, alaturi de cea de bunuri pentru casa si gradina, isi fac cunoscute prezenta din ce in ce mai mult si in Romania prin magazine online ce ofera consumatorilor o alternativa la magazinele traditionale de tip bricolaj, diferentiindu-se printr-o gama mai variata, preturi mai bune si prezentare interactiva. Doar in ultimele 6 luni, am lansat 4 campanii noi pentru clientii din aceste industrii, ceea ce inseamna un start foarte bun al acestui domeniu.“, incheie Marius Lazarescu.

Today’s este prezenta pe piata din 2005, fiind membra fondatoare a Asociatiei SEMRo, Asociatie de Search Engine Marketing in Romania.