Oiectivele principale ale Iuliei Serbulea sunt cresterea vanzarilor si dezvoltarea directiilor de business ale companiei.

Serbulea a ocupat in trecut functia de global online campaigns manager la BitDefender, digital strategy manager la HyperActive, Lowe & Partners sau client service manager la HyperActive, Lowe & Partners. Printre clientii de care Iulia Serbulea s-a ocupat se numara Renault Nissan, ING Bank, Farmaciile Dona, Ferrero Romania, Avon Cosmetics si Johnson&Johnson.

“Este un pas important pentru noi, iar experienta Iuliei va aduce cu siguranta plus valoare echipei Trilulilu. Iulia cunoaste foarte bine mediul online si am incredere ca va reusi sa fie un bun lider si totodata un liant intre businessul Trilulilu si clienti”, a declarat Sergiu Biris, director general Trilulilu.

Citeste si:

„Imi doream o schimbare in mediul interactive romanesc in momentul in care Sergiu mi-a prezentat aceasta oportunitate, asa ca am decis sa dau curs propunerii de a ma alatura echipei Trilulilu. Sunt convinsa ca experienta si know-how-ul meu in ceea ce priveste piata de interactive se vor imbina de minune cu forta de vanzari pe care Trilulilu o are in acest moment”, a declarat Iulia Serbulea.

Biroul de vanzari din Bucuresti al Trilulilu a fost deschis in luna iunie 2010 odata cu internalizarea totala a vanzarilor de publicitate.

In prezent Trilulilu.ro are peste 1,2 milioane de utilizatori inregistrati.