Informatiile au fost extrase de la cele mai mari agentii si regii de publicitate online care reprezinta 1.400 de website-uri.

Comparat cu al doilea trimestru al anului precedent, piata de publicitate online din Romania pe primele sase luni ale anului curent a scazut usor, cu 0,6%.

Sectorul financiar a investit cel mai mult in online, urmat de telecom si auto. Cele trei industrii acopera 34% din intreaga piata de publicitate online din Romania. Alte industrii care au investit sume importante de bani in online sunt cea a mancarii, bauturilor, entertainment si media precum si retail online.

Sectorul financiar este, de altfel, singurul mediu care a investit mai mult in online pe primul semestru comparat cu al doilea semestru al anului precedent.

Citeste mai multe reactii despre dinamica pietei de publicitate online din Romania.

Romania, ULTIMA din Europa la venituri online: "Nu-i nimic! Avem loc de crestere!"

Romania, ULTIMA din Europa la venituri online: "Nu-i nimic! Avem...

Citeste si:

Piata de publicitate online din Romania in 2010 s-a ridicat la 20,4 milioane euro, in crestere cu circa 32% fata de 2009.

Citeste si Romania, ULTIMA din Europa la venituri online: "Nu-i nimic! Avem loc de crestere!"

1. Cum ti se pare cresterea de 4% a pietei de publicitate online pe S1?

2. Crezi ca Romania va reusi sa creasca consistent in urmatoarea perioada, pe online?