"Spre exemplu, o firma manufacturiera din Liban, care se ocupa cu pictarea placilor de marmura, a inregistrat o evolutie fulminanta a cererii, respectiv a veniturilor pe piata din Statele Unite cu ajutorul unei pagini web bine pus la punct, fara sa investeasca deloc in reclama. Un alt exemplu il constituie o firma din Israel care produce filtre de apa. Cu ajutorul unui site disponibil in mai multe limbi, si-au extins puternic afacerile in afara Israelului, care este o piata mica", a spus Bulucea, prezent la forumul ZF Digital '11 si citat de Mediafax.

El a mai spus ca vinurile romanesti au mare cautare in Statele Unite, informatie sustinuta de numarul mare de cautari in acest sens.

"Informatia este foarte utila si producatorii de vin locali ar trebui sa isi extinda prezenta pe web cu ajutorul unui site bine pus la punct, diponibil in mai multe limbi, care sa ofere informatiile necesare unui posibil client sau partener de afaceri", a mai spus seful Google Romania.

Citeste si:

Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet, are sediul central in Silicon Valley si birouri in America de Nord, America de Sud, Europa si Asia.

In Romania, Google a deschis un birou la Bucuresti la 1 noiembrie 2010.