“Estimam ca piata se va consolida si se va mentine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales ca preturile de vanzare ale biletelor s-au situat in jurul unor valorii medii, din cauza situatiei economice in care ne-am confruntat precum si scaderea resurselor financiare ale cumparatorilor. Cu toate acestea, apreciem ca mediul online va depasi chiar 75% din vanzarile de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor.

Piata romaneasca de bilete online a devenit tot mai dinamica in ultimii ani, atragand din ce in ce mai multi cumparatori. In acest context, companiile autohtone de ticketing au depus un efort continuu de a-si spori volumul vanzarilor. MyTicket.ro detine o cota de piata de 40%, conform propriilor estimari.

Potrivit companiei, piata de concerte a inregistrat din 2010 pana in prezent o crestere anuala intre 7% si 10% (atat ca numar de bilete vandute, cat si ca valoare medie a acestora), ducand la vanzari totale de 10 milioane euro si o diversificare a ofertei culturale.

Principalii concurenti ai MyTicket.ro sunt Bilete.ro, VreauBilet.ro sau Biletoo.ro.