La runda de investitii au participat SV Angel, Bessemer Venture Partners, Fidelity, Andreessen Horowitz, FirstMark Capital si Valiant Capital Partners, noteaza New York Times.

In urma acestei finantari, compania a reusit sa urce in ierarhia retelelor sociale si a startup-urilor. Ultima runda de investitii de acest fel a avut loc cu sase luni in urma, atunci cand compania a atras o suma de 225 de milioane de dolari, reteaua fiind la acea data evaluata la 3,8 miliarde de dolari.

“Aceste noi investitii ne dau resurse aditionale pentru a realiza aceasta viziune”, a spus co-fondatorul Pinterest, Ben Silbermann.

In cele sase runde de finantari care s-au desfasurat pana acum, reteaua sociala a strans 764 de milioane de dolari. Investitiile au ajutat platforma sa se dezvolte si sa devina mai mult decat o colectie de albume virtuale. In afara de “fixarea” fotografiilor pe tabele virtuale numite “Pinboard-uri”, utilizatorii pot acum cauta imagini dupa cuvinte cheie, iar companiile isi pot promova produsele prin imagini promotionale numite “promoted pins”.