“Aceasta etapa a fost in mare masura depasita si se vede in proliferarea comertului online pe categorii din ce in ce mai diverse de produse. In realitate, in ceea ce priveste comertul electronic suntem intr-o paradigma in care trebuie sa oferim solutii cat mai diverse clientilor. Universul tranzactiilor online se schimba odata cu aparitia de coduri QR, a platii contactless”, a punctat Marius Ghenea.

Acesta a estimat ca in urmatorii doi ani piata de comert electronic va atinge 1,8 miliarde de euro.

Vanzarile FiT Distribution, care detine PCFun.ro, PCGarage.ro sau FashionUp.ro, au crescut cu circa 30% de la an la an, factorii care au influentat aceasta evolutie fiind legati in principal de o orientare in crestere a consumatorilor din Romania catre achizitii de la magazine online, crestere constanta in ultimii ani.

Retailul online in prima jumatate a anului: apar magazine noi de fashion in fiecare saptamana, am mari marjele de profit

Retailul online in prima jumatate a anului: apar magazine noi de...