Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds, furnizor global de tehnologie pentru publicitatea digitala automatizata, vine ca o consecinta a migrarii tranzactiilor de media digitale inspre programatic, si finalizeaza un proces de consolidare inceput in urma cu 2 ani. Mihai Fanache este fondator al agentiei MediaCafe care are parteneri precum Rubicon, Google, Yahoo, Pubmatic.

ChargeAds va beneficia de cei peste 20 de specialisti MediaCafé si de relatiile existente din piata, completand oferta catre parteneri. “Romania se aliniaza astazi tendintelor globale prin adoptarea platformelor de Programmatic Trading ca si solutii eficiente, transparente si scalabile de cumparare si vanzare de media digitala. Este o consolidare naturala, care va facilita accesul rapid si sustenabil al partenerilor” a declarat Mihai Fanache, CEO-ul companiei rezultate din consolidarea celor doua entitati.

ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri in New York, Cape Town, Bucuresti si Dubai, care furnizeaza pentru publisheri, agentii si clienti de publicitate din intreaga lume.