Doar in Bucuresti au fost sesizate pana acum aproape 1.200 de gropi, adica 1 din 7 alerte primite, iar sectorul 6 este in frunte, urmat se sectoarele 1, respectiv 5, conform datelor aplicatiei Civic Alert.

Clasamentul celor mai des raportate probleme se mentine si la aproape jumatate de an de la lansare, iar printre acestea se numara parcarile abuzive, gropi, gunoaie si masini abandonate, trotuar deteriorat sau blocaj rutier. 632 dintre ele au fost rezolvate, marea lor majoritate fiind in diverse stadii de evolutie la autoritati.

Civic Alert este aplicatia de mobil gratuita care sesizeaza autoritatile administrative despre problemele pe care cetatenii le semnaleaza in spatiul public prin trei pasi simpli: fotografiere, geolocalizare pentru a inregistra adresa si selectarea categoriei in care se incadreaza problema semnalata.

Citeste si:

Raportarea si gestionarea relatiei cu autoritatile se face mai departe prin intermediul Call Centerului, unde alertele sunt verificate. Pe baza lor sunt redactate si transmise sesizari oficiale catre autoritatea competenta si urmarite etapele parcurse.

Gestionarea sesizarilor se face prin intermediul celor mai puternice solutii software din acest moment.

Majoritatea utilizatorilor Civic Alert au telefoane cu sistem de operare Android (65,7%), urmati de iOS (33,9%).

Aplicatia Civic Alert a fost lansata in varianta Beta pe 16 noiembrie 2015 si este in dezvoltare si optimizare.