Oferta a cuprins 45,5 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei si un pret de vanzare de 0,20 lei, valoarea totala fiind de 9,1 milioane lei.
IPO-ul s-a incheiat cu un grad de suprasubscriere de 42%, ceea ce a condus la un coeficient de alocare de 70%. Investitorii au primit astfel 7 actiuni ale societatii turistice pentru 10 subscrise, iar contravaloarea actiunilor subscrise si nealocate a fost returnata.
Capitalul social al Casei de Bucovina a urcat astfel la 16,73 milioane lei, fiind divizat in 167,34 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei.
Inaintea ofertei, actionarul majoritar al companiei era SIF Muntenia (SIF4), care controla 85,49% din actiuni, in vreme ce consiliul local Gura Humorului detinea 11,06% din capitalul social.
Casa de Bucovina - Club de Munte (BCM), a obtinut anul trecut un profit net de 571.931 lei , cu aproape un sfert mai mare decat in 2006.
Strategia de dezvoltare a Casei de Bucovina-Club de Munte pe perioada 2007-2009 prevede consolidarea pozitiei societatii pe piata hoteliera de 3 si 4 stele din Bucovina si diversificarea ofertei turistice prin lansarea unui "Han Turistic".
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: