Producatorul de tevi Zimtub Zimnicea (ZIM) anticipeaza pentru anul acesta o crestere de aproape 23 de ori a profitului brut, la 2,55 milioane lei, pe fondul dublarii veniturilor, a anuntat societatea.
Anul trecut, Zimtub Zimnicea a avut un profit brut de numai 111.700, profitul net ridicandu-se la 84.800 lei. Compania intentioneaza sa-si dubleze veniturile, anul acesta, la 58,4 milioane lei, comparativ cu nivelul afisat in anul precedent, de aproape 30 milioane lei, informeaza un comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti.

Totodata, societatea estimeaza majorarea costurilor cu 87%, pana la 55,85 milioane lei, fata de anul trecut, cand acestea se cifrau la 29,8 milioane lei. De asemenea, Zimtub va aloca 5,52 milioane lei, anul acesta, pentru investitii si va infiinta o societate cu raspundere limitata, cu activitate in domeniul hotelier.

Zimtub are un capital social de 12,07 milioane lei, divizat in 4,83 milioane actiuni, cu valoarea nominala de 2,50 lei. Potrivit ultimelor raportari, actionarii principali ai Zimtub sunt Interagro SRL si Intergaz SRL, care controleaza impreuna 33% din capitalul social, in timp ce Flamboyant Ventures Ltd detine 13,93% din actiuni.

Ultima cotatie a titlurilor Zimtub a fost de 1,35 lei/actiune, inregistrata in sedinta din 3 aprilie a Bursei, ceea ce da companiei o valoare de piata de 6,52 milioane lei (1,53 milioane euro). Zimtub se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul ZIM.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri