In primele sase luni ale anului, Condmag a obtinut un profit net de 11,29 milioane lei, cu 75% mai mare decat cel din perioada similara, si a depasit estimarea rezultatelor financiare realizata anterior.

“Trendul pozitiv s-a mentinut si in trimestrul trei, iar estimarile actuale ale companiei pentru primele noua luni ale acestui an indica un nivel al veniturilor de 190 milioane lei, cresterea fiind de 82%, ca si un avans al profitului net cu aproximativ 66%, la 15 milioane lei”, se arata in comunicatul companiei remis Bursei de Valori Bucuresti.

Compania afirma ca masurile luate de management in privinta controlului costurilor, dar si calitatea serviciilor au fost motoarele de crestere a rezultatelor financiare pana in acest moment.

“Apartenenta la Dafora ne-a facilitat, incepand cu acest an, preturi mai mici la anumite achizitii, prin politica de achizitii abordata la nivelul grupului. Negocierea se face pe volume mai mari la nivelul Dafora decat individual, la fiecare companie, obtinandu-se preturi mai mici, iar costurile intrarilor reducandu-se corespunzator”, afirma Alexandru Tatar, directorul general al Condmag.

In urmatoarea perioada, echipa manageriala va analiza si va stabili strategia investitionala pentru anul 2010. Accentul va fi pus, in continuare, pe utilizarea eficienta a lichiditatilor de care dispune compania, in functie de prioritatile investitionale si de oportunitatile de business viitoare, se mai indica in comunicat.

“Cel mai probabil, incepand cu primul trimestru al anului viitor, compania va demara un proces investitional menit sa ne gaseasca pregatiti din punct de vedere tehnic inclusiv pentru proiectele de mare anvergura, gen Nabucco”, sustine Alexandru Tatar.

Pe termen lung, Condmag isi propune mentinerea pozitiei de top in domeniul sau de activitate, concomitent cu realizarea unei cresteri de valoare “sanatoase”, in avantajul actionarilor, clientilor si partenerilor sai, corelata cu o politica de resurse umane cat mai avantajoasa pentru mediul intern.