Producatorul de bere Bermas Suceava (BRM) si-a sporit profitul net de aproape doua ori in primele noua luni, la 2,05 milioane lei (485.000 euro), in contextul in care veniturile au sporit usor si cheltuielile s-au redus comparativ cu perioada similara din 2008.
In primele trei trimestre din 2008, Bermas raportase un profit net de 1,07 milioane lei. In schimb, compania, avea la sase luni o pierdere de 110.250 lei, ceea ce inseamna ca profitul in trimestrul trei s-a cifrat la 2,16 milioane lei, informeaza NewsIn.

Pe de alta parte, cifra de afaceri a companiei a avansat cu 10%, in intervalul ianuarie - septembrie, de la 18,78 milioane lei, pana la 20,61 milioane lei (4,87 milioane euro). Bermas a inregistrat venituri totale de 20,63 milioane lei (4,88 milioane euro), in primele noua luni, in crestere cu 2,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In acelasi timp, cheltuielile totale s-au comprimat cu aproape 4%, la 18,25 milioane lei (4,31 milioane euro).

Bermas Suceava si-a propus sa obtina anul acesta un profit net de 1,77 milioane lei, aproape dublu fata de cel de anul trecut, si vrea sa isi majoreze afacerile cu 10%, la 25,47 milioane lei.

Compania are un capital social de 15,087 milioane lei, divizat in 21,553 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 0,70 lei. Actionarii principali ai companiei sunt Asociatia Victoria Bermas, care detine 30,86% din capital, salariatii Bermas, cu o participatie de 20,8%, in timp ce fondul inchis de investitii STK Emergent detine 7,05% din capital.

Capitalizarea Bermas se ridica la 10,77 milioane lei (2,5 milioane euro), potrivit cotatiei de 0,50 lei stabilita in sedinta bursiera de joi. Actiunile Bermas Suceava se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul BRM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri