Compania hoteliera THR Marea Neagra (EFO) a obtinut in primele noua luni din 2009 un profit net de 5,94 milioane lei (1,4 milioane euro), in scadere cu 61% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in contextul in care cifra de afaceri s-a comprimat cu 24%, la 29,21 milioane lei (6,9 milioane euro).
Compania raportase in perioada ianuarie - septembrie un rezultat net de 15,34 milioane lei, la o cifra de afaceri de 38,58 milioane lei, potrivit NewsIn.

De asemenea, veniturile totale ale THR au scazut cu 39% in primele noua luni, pana la 37 milioane lei (8,75 milioane euro), in vreme ce cheltuielile totale s-au redus 30%, la 29,74 milioane lei (7,03 milioane euro). In aceeasi perioada a anului trecut, compania obtinuse incasari de 60,39 milioane lei si avea costuri de 42,54 milioane lei.

THR estimeaza ca va inregistra in 2009 un profit net de 5,76 milioane lei (1,36 milioane euro), cu 51% mai mic fata de 11,81 milioane lei obtinut anul precedent.

Compania are un capital social de 19,31 milioane lei, divizat in 193,1 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. SIF Transilvania controleaza pachetul majoritar de 77,68%.

Actiunile companiei sunt tranzactionate la categoria a doua a BVB, sub simbolul EFO. Ultima cotatie a titlurilor EFO a fost 0,41 lei, in sedinta bursiera din 4 noiembrie, ceea ce da societatii o capitalizare de 79,15 milioane lei (18,45 milioane euro).

THR Marea Neagra este o societate pe actiuni rezultata din fuziunea prin absorbtie de catre Eforie SA a patru mari societati de turism de pe litoralul romanesc: Carmen Silva SA, Miorita Estival SA, Venus SA si Saturn SA. Procesul de fuziune s-a incheiat pe 3 iunie 2004, iar din luna ianuarie 2005, compania nou creata si-a schimbat denumirea in "Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagra".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri