Depozitarul Central a obtinut anul trecut un profit net de 2,1 milioane lei si un venit total de 17 milioane lei, reprezentand realizarea a 98,44% din venitul bugetat, a anuntat institutia.
In acelasi timp, valoarea cheltuielilor totale pentru 2009 a inregistrat o scadere cu 15% fata de bugetul aprobat, insumand 14, 4 milioane lei.

Din valoarea totala a venitului realizat in 2009, ponderea veniturilor din operatiuni efectuate pentru detinatorii de instrumente financiare a fost de 31,5%. Totodata, ponderea veniturilor din operatiuni efectuate pentru emitentii de instrumente financiare a fost de 24,29%, iar cea a veniturilor din operatiuni efectuate pentru participantii la sistemul de compensare – decontare si registru, 20,8%.

„Performanta financiara a Depozitarului Central in 2009, un an dificil din punct de vedere economic, este datorata suportului de care am beneficiat din partea clientilor nostri. Astfel, as dori sa le multumesc investitorilor, emitentilor si intermediarilor de pe piata de capital din Romania si, totodata, sa ii asigur ca Depozitarul Central va depune toate eforturile pentru a le furniza in continuare cele mai bune servicii, care sa raspunda in mod optim nevoilor si cerintelor acestora”, a declarat Adriana Tanasoiu (foto), director general al Depozitarului Central.

Datele financiare, aferente anului 2009, vor fi supuse aprobarii Adunarii Generale a Actionarilor Depozitarului Central, convocata pentru 27 si 28 mai 2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri