Dafora Medias (DAFR) si Condmag (COMI), companii controlate de omul de afaceri Gheorghe Calburean, au inregistrat rezultate financiare mixte in primul trimestru al anului.
Dafora a inregistrat o crestere a profitului trimestrial de 37 de ori, la 6,27 milioane lei (1,52 mil. euro), fata de primele trei luni din 2010, desi restul indicatorilor raporteaza scaderi. Cifra de afaceri a scazut cu 3%, la 37,46 milioane lei, in timp ce veniturile s-au redus cu 16%, pana la valoarea de 48,04 milioane lei.

De asemenea, si cheltuielile s-au comprimat cu 27%, la 41,96 milioane lei, fata de costurile inregistrate in perioada ianuarie-martie din 2009.

Pe de alta parte, Condmag a afisat un profit net de 2,63 milioane lei (0,63 mil. euro), in scadere cu 40% fata de rezultatul obtinut in primul trimestru al anului trecut.

Afacerile s-au redus cu 2%, la 52,48 milioane lei, iar veniturile au inregistrat o urcare usoara fata de perioada similara din 2009, pana la 52,44 milioane lei.

Cheltuielile au ajuns la 49 milioane lei, cu 4% mai mari decat costurile din primele trei luni ale anului trecut.

Pentru acest an, Dafora si-a bugetat un profit net de 12,33 milioane lei, de 8,5 ori mai mare decat de anul trecut, in timp ce Condmag se asteapta la un rezultat brut in stagnare, de 21,6 milioane lei.

Grupul Dafora este controlat de omul de afaceri Gheorghe Calburean, iar principalele companii din cadrul grupului sunt compania Dafora SA Medias si Condmag SA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri