iFond Gold a atras la finalul ofertei achizitii pentru 20.056 unitati de fond, ceea ce reprezinta 4,01 milioane lei si o suprasubscriere de 100%, potrivit datelor Intercapital Invest.
Oferta publica s-ar fi incheiat cu succes daca investitorii ar fi subscris valoarea minima de 10.000 unitati de fond. IPO-ul fondului administrat de Intercapital Investment Management a avut loc in perioada 9-29 noiembrie, pretul unei unitati de fond fiind de 202 lei, din care 2 lei era comisionul de subscriere.

“Cred ca produsul a fost unul interesant, in conditiile actuale ale pietei de capital, mai ales ca am studiat cu mare atentie aceasta idee inainte de lansarea fondului”, a declarat Razvan Pasol (foto), managerul casei de brokeraj Intercapital Invest.

Introducerea datelor ofertei in sistemul burseri se va face in ziua de vineri, pentru ca decontarea sa se realizeze miercuri, 8 decembrie. Data de 9 decembrie va fi data de emisiune, de cand fondul isi va incepe investitiile conform prospectului.

Listarea fondului urmeaza sa aiba loc in luna ianuarie 2011.

Potrivit tintei de alocare a activelor dupa infiintarea fondului, prezentate in prospectul de listare, fondul administrat de Intercapital Investment Management va investi 40% din active in Gabriel Resourses, companie ce detine 80% din Rosia Montana Gold.

De asemenea, 20% din active vor fi investite in compania European Goldfields, ce dezvolta proiectul Certez si restul in alte companii miniere de aur.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri