Mai mult de 25% din spatiul comercial din Oradea Shopping City este destinat zonei de divertisment, adica peste 6.000 de mp, din care jumatate revin principalului punct de atractie, cinematograful Cortina Digiplex, se arata in comunicatul companiei.

Cinematograful include sase sali, are o capacitate de 960 de locuri si va gazdui peste 250.000 de spectatori anual. Salile beneficiaza tehnologii de proiectie si de redare audio furnizate de Barco si Master Image 3D.

„Cortina Bowling si Cortina Biliard vor oferi oradenilor o experienta autentica de bowling si biliard. Zona de bowling este dotata cu echipamente asigurate de Qubica – AMF, lider mondial, si va include opt piste similare celor de la campionatele mondiale, care vor putea gazdui inclusiv competitii sportive, in timp ce Cortina Biliard va integra noua mese de biliard”, se mai mentioneaza in anuntul companiei.

Pasionatii de jocuri vor avea acces in premiera in Oradea la o zona arcade cu 10 jocuri si simulatoare, toate purtand sigla SEGA. Un alt brand fin industria jocurilor video va fi integrat in zona de cafenele, prin intermediul consolelor Xbox Kinect.

Citeste si:

Tot la capitolul joaca se incadreaza si spatiile destinate celor mici, care depasesc 1.000 mp. Conceptul Zuky si Tazuky include o frizerie pentru copii, o zona de petreceri si aniversari, karaoke, spatiu de joaca supravegheat si o cafenea pentru parinti.

Printre chiriasii mall-ului Oradea Shopping City se numara: Intersport, Gloria Jean’s, Altinbas, Toyplex, Famous Brands - cu marci precum Calvin Klein, Miss Sixty sau Polo Ralph Lauren, si V46 Outlet, care prezinta nume cum sunt Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dion, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent si Jimmy Choo.

Sursa galerie foto: Pagina de Facebook a mall-ului