Centrul comercial Vulcan Value Center, o investitie de aproape 50 mil. euro, pentru care se estimeaza venituri din chirii de 4,1 mil. euro pe an, isi propune sa schimbe norocul retailului din zona. Proiectul dezvoltat de fondul de investitii sud-african New Europe Property Investments (NEPI) in Rahova este 95% inchiriat. . Prin comparatie, in 2013, parcul de retail Militari Shopping Center a inregistrat venituri nete de 6,4 mil. euro, avand o suprafata inchiriabila dubla.

INVESTITII NOI: NEPI are aproape jumatate de MILIARD de euro pentru proiecte noi

INVESTITII NOI: NEPI are aproape jumatate de MILIARD de euro pentru...

Care ar putea fi cartile castigatoare ale NEPI in retail parcul Vulcan Value Centre din Rahova

Cu o suprafata de 25.000 mp, retail parcul Vulcan a reusit sa aduca in cartierul Rahova o serie de branduri mari, in proiect deschizand magazine nume ca H&M, Carrefour, Takko, Domo sau C&A. „Am reusit sa aducem in proiect magneti, branduri care atrag”, a declarat Tiberiu Smaranda, executive director in cadrul NEPI, care estimeaza traficul de vizitatori la circa 25.000-30.000 de persoane pe zi. Mixul de chiriasi este in opinia dezvoltatorului unul dintre punctele forte ale proiectului in zona, fiind branduri atractive si cu o politica de pret orientata spre publicul cu venituri medii.

H&M deschide un nou magazin in Bucuresti

H&M deschide un nou magazin in Bucuresti

Vulcan Value Centre

In cadrul parcului de retail Vulcan Value Centre vor deschide in total peste 50 de magazine, dintre care 11 unitati mari de peste 800 mp cu deschidere direct spre parcare: H&M (imbracaminte), C&A (imbracaminte), Hervis (articole sportive), Noriel Bebe(articole pentru copii), Animax (magazin de animale), LEM'S (home&deco), JYSK (home&deco), Domo (electronice si electrocasnice), Takko(imbracaminte), Deichmann (incaltaminte) si DM (drogherie). Potrivit lui Smaranda inaltimea boxurilor este de 10 metri, asa ca in cazul in care unii din retaileri doresc sa se extinda exista posibilitatea de a crea un etaj al magazinelor.

De asemenea, Carrefour va deschide hypermarketul din cadrul parcului comercial pe o suprafata de 9.600 mp avand atasata o galerie comerciala de 2.500 mp care include magazine precum: Orange, Germanos, Vodafone, Sensiblu, Kitchen Shop, B&B Collection, Marionnaud, Flormar, Penti, dar si Metropolis Casino, restaurant Mesopotamia si diferite tipuri de servicii precum curatatorie ecologica, service GSM si coafor.

Statia de tramvai mutata chiar in fata Vulcan Value Centre

Accesibilitatea a fost un alt aspect asupra caruia NEPI a acordat atentie. Pentru a fi cat mai usor accesibil, retail parcul are intrari atat din Strada Sebastian, precum si din Calea Progresului. Centrul comercial al NEPI va avea astfel o intrare chiar dinspre Kaufland, magazin langa care este amplasat. De asemenea pentru o accesibilitate cat mai buna, statia de tramvai s-a mutat chiar in fata centrului comercial, iar compania a investit si in infrastructura stradala din zona. La randul sau compania Carrefour va pune la dispuzitie microbuze gratuite pe trei rute, vizand zonele Ferentari, Piata Rahovei si Sebastian.

Citeste si:

restaurant vulcan value centre

Un posibil avantaj al centrului comercial ar putea fi proximitatea fata de birourile Green Gate. Vulcan Value Centre are la o distanta de 5-10 minute de mers pe jos si cea mai mare cladire de birouri livrata in acest an pe piata- Green Gate, unde lucreaza deja peste 1.000 de persoane, care ar putea gasi atractiv un centru comercial chiar langa. La nivel de zona de food, in Vulcan Value Center va exista un restaurant, dar si o zona de servicii importanta in galeria comerciala.

S Group asteapta venituri de 5,5 mil. euro din Green Gate

S Group asteapta venituri de 5,5 mil. euro din Green Gate

Lucrarile la Vulcan Value Centre au inceput in februarie 2014. Cu o zi inainte de inaugurare, in centrul comercial se lucra inca din greu la ultimele detalii, se amenajau unele magazine si se mai montau cateva sigle, lucrari care potrivit reprezentantilor NEPI se vor incheia in cateva ore, astfel incat la inaugurare toate sa fie finalizate. Odata cu deschiderea parcului comercial, fondul de investitii NEPI va ajunge la un portofoliu de aproximativ 330.000 mp suprafata inchiriabila in centre comerciale. In prezent, NEPI gestioneaza in Romania centre comerciale precum Ploiesti Shopping City, City Park Constanta, Promenada Mall Braila, Galati Shopping City, Retail Park Auchan Pitesti, Deva Shopping Centre, Severin Shopping Center, Brasov Strip Mall dar si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The Lakeview Bucuresti si City Business Centre Timisoara. Pe 16 octombrie, NEPI va inaugura Shopping City Targu Jiu, primul centru comercial de tip mall din judetul Gorj.